Sunday, May 8, 2011

Memory..

Baru habis bersembang dengan seorang kawan aku, budak KLMU.

Aku tak latih diri aku untuk menyesal dengan apa yang pernah aku lalui selama ni. Aku cuba terima semuanya, walaupun pahit. Cuma aku selalu fikir, kalaulah aku tak buat ni, mesti tu takkan jadi.

I used to think like that still. But then, i'll keep wondering is it worth it to never get to know someone like him or my other good friends if what had happen never did happening?

I'm so grateful, I met them, know them and I feel grateful to letting them know me and understand me.


P/s: Sorry la kalau selama ni aku sakitkan hati korang weh. Aku tahu aku banyak kekurangan. Aku tahu aku banyak buat silap. Tapi aku just nak korang tahu, aku takkan ulang benda bodoh yang pernah aku buat, and I'm truly sorry guys.. Please forgive me for that..


No comments: