Saturday, June 25, 2011

My Honeymoon..


You take my breath away~~ =.=












Chocolate Sweetheart~




Chocolate Love~




Here it is! Durian Pancake! Macam sedap kan?




Sedap beb! Tapi untuk orang yg suka makan durian la. Bagi aku yg memang tak minat durian, tak sedap langsung weh! Takkan aku sentuh lagi dah benda ni. EncikMistik yg tolong habiskan. Hoho..



 
Strawberry Love~ Biskut panjang tu aku dah termakan satu pulak. Hekhek..




Maybe sebab ada perkataan honeymoon kot aku suka sangat aiskrim2 ni. Nak nak tiap kali pergi, makan dengan EncikMistik.





Keseronokan menikmati honeymoon masing2. Hahaha!




P/s: Aku suka coklat! So tiap2 kali order aiskrim coklat. Next time kena tukar selera ni! Oh ya, thanks so much EncikMistik sebab sudi belanja. Ada masa, belanja lagi ye? Lalalala~

No comments: