Sunday, January 30, 2011

Jatuh ke tanah juga

Aku baca setiap update makhluk yg aku follow blognye. Sampai kat satu entry oleh sorang makhluk Allah ni, aku jadi tawar hati jap. Poyo gile kau weh!

Tau la kau handal dalam arena berblogging ni. Tapi perlu ke ko kutuk blog2 lain konon2 dikategorikan sebagai blog kanak2 or dalam bahasa kasarnya blog sampah? (Bagi ko la kot).

Berlagak. Bodoh. Sombong. Tu je aku boleh cakap. Suke sangat nak judge orang kan? Sekali-sekale aku judge kau pulak apa salahnya kan? Aku tau aku tak reti nak maki ko pervert, noob, biatch, and segala perkataan yg berkaitan ngan vocab2 tersebut. Aku maki ko ikhlas dari hati tanpa ade niat nak sakitkan hati kau. Cuma nak kau kembali berpijak di bumi yg nyata, setiap manusia same di sisiNya. Kau tak suka baca blog kanak2? So leave it. Jangan tengok. Or else u'll feel like a loser.


P/s: Rasa hormat aku kat kau sebagai kawan, completely disappeared. You're the real pathetic loser la beb. Maybe sebab kau ni kurang kasih-sayang kot? Ops ;)

No comments: