Wednesday, October 19, 2011

happyyyyyy

sangat2 excited sebab tak lama lagi STPM akan tamat untuk aku! muahahaha! serius tak sabar! but at the same time, risau pulak sebab apa pun tak study lagi, tapi aku lepak je. arghh tekanan lah! macam mana nak dapat keputusan cemerlang nih!

aku bukanlah jenis romantik sangat. jiwang lagilah jauh! tapi in a relationship, aku pentingkan memori yg kitorang create. well, like people said, memory lives forever. and aku tak tahu dari mana aku boleh tergerak nak kira berapa hari kitorang dah jalin hubungan ni, but obviously i did! and we're going to celebrate our 1000th day anniversary soon, really soon. bila pulak la agaknye nak celebrate wedding anniversary kitorang kan? haha! keep on dreaming mya keep on dreaming~

actually aku dah lama simpan niat nak beli instax camera, ala yg bila kita snap tu, picture automatic boleh keluar terus from that camera. tapi bila aku fikir balik, buat apa laaa semua tu. cinderella ada, aurora pun dah ada, so what's the point keep on membazir for another camera? better beli handphone beb! haha. tapi who knows la kan, tetiba rezeki murah pulak. lalalalala..

okay i need to continue study now. study mya study!


p/s: 251011

No comments: