Friday, May 14, 2010

Orientasi

Akhirnye! Aku selamat masok TAR College.

Yup exactly like what i thought, majoriti cina. Melayu maybe lebih kurang 20 orang je dalam beribu2 student kat situ. India ramai gak. Dalam 50 lebih kot.

Haiz sedih jewk. Aku mule wondering, boleh ke aku sesuaikn diri kat situ nanti? Ah pedulikan semua tu! Aku kene habiskan gak study aku kat situ no matter what happens.

Friends? Don't worry.. Lama2 karang ok la kot. Dapat la member nanti Mya oit.. (Sedapkn ati sendiri. Haha)





One of the basketball court. EncikMistik mesti jealous tengok. Dia dah lama tak main basketball. Haha!






Bunga kemboja yg bertaburan. Lalu bawah pokok dia,wangi je. Tapi mak aku kata, kat kampung pokok ni tumbuh atas kubur. Huu seram pulak!












Insan yg setia EncikMistik menemani aku time hari pertama aku orientasi. Kesian dia kena ikut aku ke hulu ke hilir. Thanks dear!



Habis orientasi, sempat gak ke KLCC. Jalan2 makan angin jap A.K.A dating. Hekhek!



Nampak tak air hujan kat belakang aku tu? Kami berdua meredah hujan untuk ke LRT. Dah macam cerita hindustan pun ada. Huhu.



Pemandangan dari Kinokuniya ke bawah.



P/s: STPM.. My upcoming worst nightmare. Arghhhhh

No comments: