Sunday, May 23, 2010

Episod baru

Kolej baru aku sangat... Err sangat apa ye? Nak kata seronok.. Boleh la kot tapi.. Aku tak ada member.

Aku tak bermaksud aku macam katak bawah tempurung kat sana. Infact, all of them are very friendly. Tak macam malay ni. Kadang2 dalam satu kelas pun menjeling. Alasan? Aku tak kenal kau lagi.
Tapi diorang ni, cina and some indians are very very friendly. Aku kagum gak mula2. Masing2 berusaha untuk kenal satu same lain. Tak ada yg sombong. I'm very proud of them.

Cuma rase lain pulak bila tak ada member melayu nak bawak borak pasal benda2 sekeliling kitorang without slang cina. Haha!
But it's ok. I know I can survive there. I will survive!

Cuma satu. Aku mula rasa terganggu dengan budak nerd ni. Ughh stop following me around ok!
Dia ok cuma tak suka personaliti dia yg suka look down on others. It's like he knows everything! Orang tanye sepatah jawab 30 patah semata2 nak tunjuk yg dia sangat hebat! Dan pandai! Ah apa2 la. I can get over it. I will get over it!

Patut la orang macam kau susah nak dapat kawan kan? Kadang2 aku nak tanye dia apa yg aku kurang faham time lecturer ajar pun aku serba salah. Malas nak dengar dia buat simpang siur bila dah start bercakap.


P/s: Haiz nasib la~~

2 comments:

Unknown said...

good luck babe! hehe.

cikmistik said...

thanx 4 d supp0rt dear!
Huhu