Wednesday, November 2, 2011

randomness~

shit aku dah gemuk! (macamlah pernah kurus :P ) aku kena start diet. mulai esok, tiap pagi aku akan spend 30 minit lompat tali baru mandi makan and study semua. arghhhhhh tekanan lah!

kadang2 tu, aku ada banyak cita2 yang aku nak capai. nampak macam senang tapi bila dah lalui apa yang perlu dilalui untuk capai benda tu, macam2 jadi sampai semangat yang mulanya berkobar-kobar terpadam terus. haiz. kenapa?

aku tak suka bila teringat balik benda yang pernah buat aku sangat sakit hati. rasa menyesal akan hadir sebab aku tak buat benda yang patut aku buat time tu. sumpah shit! tapi benda dah lepas kan. apa je aku boleh buat. bersabar je lah mya. tuhan bersama orang2 yang sabar~

aku pantang betullah bila ada orang hina agama aku. kau tunggu je lah masa kau nanti weh! baru kau tahu panas ke tak api neraka tu! bengang!

life seems perfect for me now. except for the upcoming exam! if only this will last for a long time..


p/s: Ya Allah! permudahkanlah soalan2 stpm tu untuk aku Ya Allah! aku mohon sangat2~

No comments: