Monday, March 12, 2012

Kursus!

aku dengan saedah and tak ketinggalan juga EncikMistik akhirnya selesai attend kursus kahwin! tapi tolong jangan salah faham ye. aku pergi bukan sebab nak kahwin dalam masa terdekat ni. jauh sekali nak biarkan saedah jadi madu aku walaupun kitorang attend kursus tu sama2 dengan seorang je wakil lelaki daripada pihak kitorang semalam. tidak tidak.. mula2 kawan aku yg lain yg semangat ajak pergi kursus kahwin ni ramai2. last2 aku dengan saedah je yg semangat nak pergi tanpa sebab yg pasti. pastu ajak la EncikMistik sekali untuk meramaikan sikit bilangan kitorang yg memang dah sikit ni. ah lantak la. yg penting benda dah settle.

posing2!

sedondon gitewww..

kurang sedondon sikit..

pokok pisang tepi jalan.

sampai jugak kitorang kat sini!

hari kedua kat kursus.

muka terkejut!

kitorang pergi kursus kat mahligai firdaus, setiawangsa. penceramah dia best. lawak kot. sakit perut aku gelak. lenguh pipi aku gelak je kerjanya. kalau kitorang pergi sabtu ahad minggu lepas, mesti dah terjumpa fasha sandha dengan jejai tu. diorang kan attend kursus kat tempat yg sama jugak. sijil pulak keluar hari khamis nanti.


p/s: hidup tak selamanya indah. walaupun kita bersatu dengan orang yg kita cintai, tak bermakna cinta itu akan kekal, hidup takkan dilanda badai. menjadi tugas kita untuk terus memupuknya, hingga ke hujung nyawa, diteruskan di akhirat sana, insyaallah..

No comments: