Sunday, March 4, 2012

Sentap

kerja..
kursus kahwin..
lesen kereta..

tiga perkara tengah bermain dalam kepala otak aku sekarang ni.

aku bersyukur sangat2 sebab usaha aku selama ni tak sia2. berjaya jugak aku dapat kerja tu. terima kasih ya Allah! yay yay yay!

daripada tahun lepas lagi aku dengan member2 aku plan nak pergi kursus kahwin. bukan sebab nak kahwin pun. saja nak pergi awal2. konon tak nak menghadapi sebarang kesulitan la kalau dah nak kahwin nanti(andainya kahwin la). tapi mamat tu macam tak nak pergi je kalau aku bawak kawan2. haiz.. aku bukan apa. saedah dah semangat nak pergi. takkan aku nak cancel kot. kesian pulak kat dia. takpe la. esok aku try bincang dengan saedah apa yg patut. sentap jugak la tadi weh.

haiya.. bila boleh bawak kereta entah. nak bawak kat selekoh pun tak pass. mintak2 la takde fail time ujian jpj nanti. amin~


p/s: kenapa aku rasa tak puas hati gila ni eh?

2 comments:

ayanuts said...

rasa tak puas hati dkt sape tu???nice blog :)

cikmistik said...

ehee.. ade la :P
thanx 4 the compliment btw :D