Saturday, March 3, 2012

Wish her happy..

kakak aku Lisa Surihani dah kahwin dah pun. selamat melangkah ke alam baru! walaupun aku tak berapa nak setuju dengan pilihan dia, tapi kalau itu yg buat dia gembira, just wish them luck je lah.

betul kata member aku. perempuan mana tak nak majlis dia sempurna kan? kalau lelaki lain lah. kalau boleh nikah kat masjid pun dah cukup. tak perlu bersanding semua tu. habiskan pitih je. lagipun sanding2 ni tak wajib okay.. tambahkan dosa je semua tu! (cuba cakap camtu kat mak kau, confirm kena sembur)

i wish someday i'll follow her footsteps. well, maybe takde lah ikut sangat kan. aku yakin future husband aku bukan artis, takde lamborghini, and tak reti nak buat filem2 cgi tu semua. cuma, aku harap, majlis perkahwinan aku sempurna. walaupun tak grand mana, tapi cukup untuk buat aku ingat semuanya sampai ke akhir hayat aku. just like what lisa had just been through. full of memories..




p/s: rasa sedih tengok gambar majlis berinai lisa. satu memori yg sangat sweet kan kan? aku pun nak jugak.. tapi aku nak lain sikit. aku nak macam majlis dalam cerita ayat2 cinta. eheee

No comments: