Saturday, January 21, 2012

Comelnya mereka..

siang tadi aku pergi 1 Utama. macam biasa la. pergi sana tengok wayang. tadi aku tengok cerita underworld. boleh tahan best. next week perhaps, aku nak tengok Journey 2 pulak. the rock berlakon. perlu tengok!
but aku bukan nak preview movie pun ye kawan2.

selama aku pergi 1 Utama a.k.a OU ni, banyak jugak la artis yg pernah aku nmpk jalan2 kat sana. sekali tu, aku jumpe aziz m osman ngan family. pastu ella jalan sorang2 sambil tertunduk2 muka dia nak menyorok tak nak bagi orang perasan tu dia. pastu awal ashaari pulak shopping kat topman. then siapa lagi ye.. tak ingat lak.
and hari ni aku jumpa lagi. kenal tak damian mikhail ex kumpulan V.E dulu? maybe ada yg tak kenal kot. rajin2 la search google sana ye. dulu pernah kecoh kes dia kahwin tak sah dengan seorang perempuan ni, nama dia nadia dayana. pastu aku tak ambik port lak apa jadi ngan diorang sekarang ni. ingatkan tak sah kahwin so dah berpisah dah. rupa2nya, diorang bahagia je aku tengok. siap dukung budak seorang. beautiful kid i assure you.

tak berkelip kejap aku tengok diorang tu. macam kenal. and yes memang aku kenal! aku tengok muka nadia tu lama2. sebab bagi aku dia sangat cantik. dah ada anak seorang pun badan maintain je. jealous weh jealous! and daripada cara diorang, nampak la diorang happy sekarang ni. comel tengok diorang satu family.

tapi yg aku lebih jealous kan ialah, bila pulak turn aku nak kahwin ni? haiz.. takpe la. aku dah tetapkan, aku nak kahwin umur 25 nanti. orang masuk meminang dari mana2 pun aku tak nak terima. kecuali dia anak tengku. lalalala.. orait jangan demand sangat mya!
and sometimes jugak, aku rasa macam tak nak kahwin je. tak tahu la kenapa. jiwa kacau la kot time tu.
takpe la mya. tunggu je la turn kau kay. andai dia bukan jodoh kau, kau buat macam mana pun tak mungkin jadi milik kau. andai dia jodoh kau, dia takkan buat benda bodoh semata2 nak takutkan kau and akan make sure diri dia selamat untuk pastikan kau selamat jugak. kalau dia tak selamat then sah la dia bukan jodoh kau. setel satu teka-teki. tak gitu?


cantik kan nadia ni? aku yg perempuan ni pun jatuh hati kat dia. haiz..


p/s: bersyukurlah dengan apa yg ada mya..

No comments: