Thursday, January 5, 2012

Tree Steak House

okayyy.. sekitar 3 hari lepas, aku dengan EncikMistik keluar pergi makan dekat Tree Steak House. tempat tu dekat area sungai buloh kalau tak silap. aku tak sure tempat tu femes ke tak tapi sejak pertama kali nampak tempat tu, aku dah jatuh cinta dah. mana lagi nak cari restoran jual pelbagai jenis steak dengan harga berpatutan kan? hehe..

tempat dia boleh tahan cantik jugak. ala2 rumah dibuat daripada buluh gitu. dah nama pun tree steak house kan.

nampak tak pinggan2 tu? haa tu time kitorang dah habis makan. haha!

atas sebab2 yang tak dapat dielakkan, aku tak sempat nak tangkap picture banyak2 untuk dipost. lapar punya pasal. but i assure u, xrugi datang cuba makanan kat sini. macam2 menu. selain steak, ada jugak menu lain macam pasta and seafood. and yg paling penting, harga dia dalam belasan ringgit je. ok la kan harga tu?
aku order hari tu acasia steak ape tah nama dia a.k.a beef dengan bbq sauce. sedapppp.. lapar la pulak cakap pasal makan2 ni. next time aku pergi lagi tempat tu aku update dengan picture terbaru kay..


p/s: nak sewa rumah kat luar la. hurmmmm





orait! aku nak update picture nih!

ni la dia senarai menu and harga steak2 sekalian tu.


ni pulak side dishes dia, other than steak semate2 la.


time kitorang datang je, ramai je orang dah habis makan.


bila makanan aku nak sampai oit!


another side of the restaurant.


ni EncikMistik punye order, Bakau Black Russian Steak.


ni aku punye order, Karang Seafood Steak. nampak buih2 tak? aku punya dia hidang panas2 ala2 hotplate gitu. time ni kiranya tengah mendidih la.


okay time untuk makan!

No comments: